Joint Ventures: Hvad er de? Hvordan fungerer de?

Når to eller flere mennesker er enige om at danne et partnerskab, gensidig fordel for hver af dem går de ind i et Joint Venture (JV for korte). Mange online iværksættere erkender værdien af forene kræfterne med andre online til at skabe en stærkere marketing kraft.
Følgende er blot nogle af fordelene, der findes ved at danne Joint Ventures:
Den mere eksponering du har online flere produkter og tjenester du vil sælge. Når du og din JV partnere deler hinandens bygget i publikum og e-mail-lister, du får straks lejlighed til at høj grad udvide dine potentielle køber base, som giver sig udslag i større salg.
Din nye partnere kan besidde viden og færdigheder, som du i øjeblikket mangler. Ved at danne denne type relation tillader du mulighed at lære meget af hinanden. Med alle midler drage fordel heraf. Jo mere du ved, jo større din chance for succes.
TIPS TIL AT BYGGE ET SUCCESFULDT FORHOLD
Joint Ventures er ‘alvorlige’ relationer! Ikke indtaste i dem. henkastet. Du skal sætte ud en ærlig indsats for at skabe et godt, solidt fundament bygger pÃ¥ tillid og venskab. Dette vil forhÃ¥bentlig være et forhold, der vil vare i mange Ã¥r og bliver stærkere med tiden. Ligesom et stabilt forhold mellem mennesker skal du dyrke en atmosfære af loyalitet og trofasthed.
Når du har fundet flere potentielle JV partnere, og før du kontakter dem, tage tid at blive fortrolig med deres virksomhed, websted og ezine. Hvis du kan diskutere deres forretning med dem. de vil sætte pris på, at du gør en ærlig, oprigtig forsøg på at udvikle et partnerskab, som vil være til gavn for jer begge. Ikke bare dig!
Din første tilgang til hver udsigten vil afgøre skæbnen for din JV. Du skal skrive en stærk, personlig forslag om klart hvad du føler du bÃ¥de kunne bringe til et partnerskab, og hvad du bÃ¥de kunne forvente at opnÃ¥ ved at forene kræfterne. Hvis du sender en upersonlig, hÃ¥rd sælge brev du vil slukke din udsigt og nye JV-selskabet vil blive “klikket” ud af eksistens før det har en chance for at komme væk fra jorden! SÃ¥ kom fra dit hjerte, nÃ¥r du nærmer dig en potentiel partner. MÃ¥ske foretrækker du at gøre din første kontakt telefonisk bare for at sige Hej og “mødes” med hinanden. Det er helt fint.
Når du gør kontakt være sikker på at forklare det samme, hvordan arbejder sammen ville være til gavn for jer begge. Hvis det handler om egoistiske du, ville ingen i deres rette sind overveje at blive din partner! Ved første, hvordan du kan hjælpe dine potentielle partner. Så være sikker på at klart forklare, hvad disse ydelser. Har du en stor abonnent liste, som de vil få øjeblikkelig adgang til? Vil du godkende din partner produkter? Hvordan kan du hjælpe vokse din partner virksomhed?
Jeg er sikker på, at du foretager din egen virksomhed med integritet og professionalisme. at du behandle dine kunder med respekt og tilbyder fremragende kundeservice. Sørg for at behandle kunder af din nye JV partner på præcis samme måde! Handle ansvarligt. Nu ikke er det bare dit eget omdømme, som er på spil, men også af din nye JV partnere samt.
MÃ…DER AT ARBEJDE SAMMEN
Her er et par ideer til hvordan partnere kan samarbejde om at fremme hinanden:
Når du krydser fremme hinandens produkter er det vigtigt at du har prøvet og tror på produktet. Du er ikke at være ærlig, hvis du forsøger at fremme et produkt, som du ikke tror på og at uærlighed i sidste ende vil komme på tværs i din annoncering. Partnerens kan accepterer at bytte annoncer eller artikler i hinandens ezines eller sende salgsfremmende påtegninger til hinandens e-mail lister. Personlige udtalelser kan være kraftfuld salg værktøjer så tag dig tid til at komponere et godt.
En anden JV ideen er at samle dine pakker sammen. Bundling fungerer bedst, når produktet supplerer din. Men, Vær forsigtig, at deres produkt ikke overskygge din. Også, ikke hober sig på så mange bonusser at tilbuddet bliver utroligt. Et tilbud for godt til at være sandt, kan rejse tvivl i forbrugernes sind.
Enig i at “bytte” produkter med din partner og tilbyde dem som en præmie. Give prisen væk i en konkurrence eller gøre en tilfældig tegning til en heldig abonnent.
NÃ¥r din partner har et selskab, der tilbyder tjenester i forbindelse med din, kan du oprette en “virtuel virksomhed”. Dine gæster vil nyde bekvemmeligheden af one-stop-shopping. Af tværs fremme hinanden, fÃ¥r du bÃ¥de nye kunder. MÃ¥ ikke begrænse dig selv til partnere, der er tæt pÃ¥ dig geografisk. Husk, med fax og e-mail dine medarbejdere kan være placeret overalt i verden.
I RESUMÉ
Internettet har gjort verden til et meget lille sted faktisk. Der er dejligt for dig, internet marketingmedarbejder! Du kunne potentielt partner med nogen, hvor som helst! Ã…bne dine øjne for mulighederne, blive ophidset og komme til at arbejde. Verden virkelig er “din østers”! Have det sjovt og fÃ¥ succes. 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *